budapest yoga

a szív útja

2016. október 13. 20:55 - budapestyoga

arra figyelj, hogy mit mond a szíved. és ne térj le az útról!

sárga úr, pelevin: a metamor szent könyve

berki-fellegvári orsi vagyok.

urbán jóginí. spirituális geek.

tizenhét voltam, amikor keresni kezdtem. nem tudtam, pontosan mit. egyszerűen kerestem azt, ami kiszed abból az állapotból. kizökkent az akkori önmagamból. így minden nap korán felkeltem, és estig róttam az utcákat. akkor kezdődött el valami. sokminden megváltozott.

bpy_fo.JPG

#practiceandalliscoming

huszonegy éves koromban talált meg a jóga. mindenkire máshogyan talál rá a sorsa. nem túl spirituális módon velem egy moziban ülve történt. elmentünk megnézni a ‘nem kellesz eléggé’ című filmet, amiben scarlett johansson egy jógaoktatót alakít. az egyik jelenetben épp egy namasztével köszönt el a csoportjától imatartásban, amikor bevillant: én miért is nem ezt csinálom?

nem sokkal később az első gyakorlásom olyan volt, mintha életemben először vennék levegőt. onnantól kezdve szinte minden nap gyakoroltam. a többi pedig jött magától. jógává vált minden pillanatom, amit ébren, vagy épp kevésbé éberen töltök...

hogy mit jelent nekem a jóga? mindent. minden jóga, akkor is, amikor épp nem jógázom. ami pedig most van: lélegzés, ászanázás, elengedés, nevetés, meditálás, tanítás, megint lélegzés, boldognak levés… meg egy kicsi edzés.

#loveandalliscoming

a legfontosabb dolog, amit azóta megtanultam, hogy mindig a szívemre hallgassak, a szívem útján járjak.

amikor jógázom, szívből teszem. ráállok a matracra, veszek egy mély levegőt, majd elkezdem... és minden történik magától. teszem, ami szívből jön. és egyszer csak azon kapom magam, hogy fekszem a matracomon, hulla pózban, behunyt szemmel mosolyogva.

most megpróbálom megmutatni ezt az utat, ezt a világot. az én világomat. minden mélységével és magasságával. pontosan úgy, ahogyan van.

námászté…

bpy_fo_2.jpg

végzettségeim

elte btk esztétika és szerkesztői ismeretek ba (2008-2011)
okj cukrász (2009-2010)
bhf vaisnava jógamester ba (2010-2013)
bhf vaisnava jógamesterképző továbbképzés (2012-2013)
mandala gerincjóga® oktatóképzés (2013-2014)
primal move fundamentals 1 instruktori képzés (2014)
mandala astánga első sorozat manjuval jógaoktató képzés (2015)

szemináriumok

smr system alapszintű szeminárium (2013)
govinda kai astánga jóga workshop (2014)
manju jois astánga jóga mysore és vezetett órák (2014)
simon borg-olivier 'how to use your spine and breath in your yoga practice and exercise' workshop (2015)
astánga második sorozat workshop manjuval (2015)
k-active taping masterclass modul 1 with siegfried breitenbach (2016)

akármibármivel kapcsolatban keress bátran…:)

budapestyogi@gmail.com
facebook.com/budapestyoga
instagram.com/budapestyoga

©copyright 2013-2018

Szólj hozzá!
Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://budapestyoga.blog.hu/api/trackback/id/tr1011987918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása